Sol, värme och bad..

Jag tänkte nu berätta om min nära döden upplevelse.
Jo det var så att mamma släppade på mig på bussen mot norrahammar,
där en liten bil stod och vänta de på oss.
I denna bilen satt tydligen min allra bästa kompis Säpo! Och mammas kompis då med.. men men
Vi fortsatte vår resa mot åsasjön, när vi väl var där såg man ett svart streck (tillhörde inte mig)
Sen hörde man ett plask och så var Säpo i vattnet och simmade. Jag som inte riktigt har fått kläm på det här än
höll mig på grunt vatten och snodde hans leksak när han hämtat den långt ute i vattnet.
Men så fick Säpo inte hämta den utan det skulle jag göra, vilket jag då tänkte klarar han klarar jag..
Så jag började gå lite djupara tills jag inte kände botten längre, men det gick ju rätt bra faktiskt.
Men när jag skulle ta leksaken i munnen hängde inte riktigt allt ihop så jag glömde simma,
vilket gjorde att jag sjönk ganska snabbt, så jag fick panik och skyndade mig in till land igen där jag stannade..

Men nu så har min matte då fått för sig att jag ska simma igen, så jag simmade lite (inte frivilligt, utan med tvång).
Men så fort botten försvinner så blir jag lite skraj och får lite panik, så nu har mamma kommit på den
perfekta lösningen!
Hon köpte en flytväst.....
Jag ser ut som en uppblåst noshörning med den på. men men jag slipper sjunka och har
börjat tycka att simma är väl inte så farligt ialla fall..
(Bilder kommer senare)

Så nu ska vi åka till stranden och sola och bada..
Hej så länge i värmen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, vilken syn - en uppblåst noshörning?!?!? Det måste ju iaf vara världens finaste då! :)



Lycka till med fortsatt simning!

2008-08-03 @ 15:34:46
URL: http://www.unicocanecorso.com
Postat av: Lotta

Jättegratteligrattis på 1-årsdagen, Bellezza Bus! Hoppas att du förgyller vår tillvaro i en massa herrans år till!:) Stor nospuss!

2008-08-04 @ 07:44:23
URL: http://www.unicocanecorso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0