Lägenhet??

Idag var jag för första gången i en lägenhet, och då fick man inte helt plötsligt skälla på alla som kom och gick..
Konstigt tyckte jag men men man får göra som mamma säger, även om jag hade lite svårt med att håla mig ibland.
Sen har jag ett litet problem när jag inte är hemma. Jag har så svårt för att kissa på nya platser.
Så jag fick helt enkelt hålla mig nästan ett dyng innan jag blev så illa tvungen.. Men jag får väl försöka bättra mig på den punkten.
Annars har jag bara slappat hela helgen med mamma, tror hon tyckte jag var duktig 1 maj så jag förtjänade det.
Idag satt mamma och jag och mös i solen i 30 minuter, det var jätte mysigt tyckte jag.
Då brukar jag bli en liten magblottare.. Hihi..

Sen när solen skiner så älskar jag att leka med min demolerade boll, den är super rolig!!

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0