Gott?!

Förra veckan så fick jag något i munnen som luktade lite konstigt ..
Hmm undrade lite vad det kunde vara..
Honey fick också något som såg likadant ut..
Detta kallades tydligen märgben, jag tänkte att det är väl lika bra att
göra som gamlingen gör..
Så började tugga och slicka lite.
Och det var ju SKIT GOTT!!
Nu mera är mitt märgben med mig överallt..
Jag sover för säkerhets skull med ett öga öppet för mamma är inte jätte glad
över att ha det på sin kudde..
kan inte förstå varför, kudden luktar ju jätte gott sen..

Allt för denna gången // Bellezza

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, det låter som en äkta "unico" för märgbenen ska alltid ligga på kudden här oxå.;) Just nu har jag minst två älgben i sängen å de är då inte mina...:/

2008-11-02 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0