Besök hos lotta..

I lördags så var jag och besökte tant lotta..
Och då var jag även lte stygg som mamma uttryckte det.
jag råckade äta upp resten av deras stereo, eller förut ´å demolerade
jag bara deras cd växlare men nu tuggade jag sönder hela deras radio,
jag hade tydligen spottat ut någon typ av ciggaret tändare som jag lyckats få ut, i framsätet.

Men men, jag fick sprina i ett grus tag också vilket var jätte jobbigt!!
Honey var lite smartade och sprang upp längst vägen som fanns lite längre bort..
men men hade iaf träningsvärk hela dagen efter,,

Imorgon så ska jag upp till hundklubben igen och träna..
Det är ganska kul med alla andra hundar..
Jag ligger faktiskt lite före än alla andra på kursen så det är lite kul.

Och vet ni vad som händer på lördag?
Jo jag ska ställas ut i gen men denna gången på hamma plan i Huskvarna.

Bilder kommer senare för mama vet inte var hon gjort av sin kamera..

Puss hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0