Synd om mig..

Igår när jag var med mormor som vanligt när mamma jobbar,
så åkte vi och hälsade på en vän till mormor, som hade en vovve de med..
Så när jag väl fick av mig kopplet och vi skulle börja leka (vilket jag trodde då iaf)
Så hoppar den andra hunden på ig och tuggar på hela mig..
Jag försökte springa därifrån, lägga mig på rygg men hon bara fortsatte tugga på mig och
springa efter..
Nu har jag då ett jack under ögat, men mamma sa att det skulle nog läka ganska bra,
Men jag slapp åka in och sy vilket mamma tyckte vi skulle gjort annars..
Så därför är det lite synd om mig, och idag  är mamma sjuk, hon låg på toaletten typ hela natten..
Så det var inte mycket gos man fick då, däremot en hel säng för sig själv ..

Det var allt för dagen tror jag, juste vi ska hälsa på Lotta i helgen och mina småsyskon..

Här en bild på mig när jag var liten..

None


Kram Bellezza




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0