Konstiga saker..

Nu på sistonde har det hänt massa konstiga saker..
Jag och mamma bor tillfälligt hos husses familj just nu,
vilket för den delan är bra då jag få masa med uppmärksamhet..
Mycket mer folk att dregla ner och och krossa med att glatt hoppa upp i knät på dem.

Sen om man lägger sig under bordet kommer alltid en köttbulle ner dipandes framför nosen..
Smaskens!

Jusy nu fick man söka skydd i sängen då husse håller på med läskiga saker som
heter något konstigt med de skjuter och då låter det en massa vilket gör att man helst springer och gömmer sig under täcket..

Sen under nätterna brukar jag också smyga upp och sno lite av mammas värme
men man får vara försiktig så inte husse märker för då blir man nerkörd på direkten..

men det var väl alt jag hade att uppdatera er med just nu!

Vi höres // Bellezza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni flyttat hemifrån?!?! :)

2009-02-03 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0