Synd om mig..

I fredags så väckte mamma mig jätte tidigt och släpade ut mig..
Sen åkte vi buss och bytte massa gånger..
Sen började det gå upp ett ljus för mig, jag skulle få följa med mamma till jobbet..
INte för att det är jätte kul men man får ju vara med mamma :P
Men sen större delan av tiden fick jag sitta i en bur och hälsa på allt folk som gick in och ut :P
Men sen på efter middagen tog mamma med mig ner till det läskiga rummet på op.
Och vet ni???
Hon gav mig en spruta och sen började allt snurra..
Så jag blev tvungen att lägga mig i hennes knä och sen sov jag så gott efter en stund.
Det visade sig att de tog bort en liten vårta från mitt ben som jag fått där..
Så nu har jag två stygn i min tass som mamma ska ta bort någon gång nästa vecka..

Och när jag väl vaknade sen så fick mamma mig att gå hela vägen från jobbet in till juneporten.
Lite halv snurrig som jag var..
Men det var skönt att komma hem och sova i sängen sen..
Och det känns inget i mitt ben så livet är lika bra som förr..
Är ute och springer i skogen med tant Honey.
Honey har för övrigt haft borrelia men är nu mycket piggare och bättre
s¨å nu leker hon till och med med spralliga mig :P


Så det var allt för nu!
Vi hörs!
// Bellezza

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ezzan då.... Jag har allt pratat med din mormor och blivit uppdaterad, hon är för övrigt nästan döende av blotta tanken på att du snart ska åka ifrån henne igen. Du får nog fjäska med matte så att du får vara hos mormor lite oftare. ;)

2009-03-04 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0