Mat?

Jag har kommit på ett nytt ställe där man kan hitta lite mat.
Det är där matte gör av sina saker efter hon ätit..
men man får vara snabb för de låser den snabbt..
Så ska man helst inte bli upptäckt för då skriker de på en och säger något om att skära sig..
Men jag är ju bara glad över lite varierande föda..
Den där tråkiga sörjan de lockar med konstant är ju inte jätte lockande.
Men blir man tillräckligt hungrig går väl allt ner..

Juste mamma säger att jag har blivit jätte duktig på en sak..
Jag kan vara ensam hemma nu utan att tugga sönder hela huset.. :)
Visst är jag duktig.. inte för jag riktigt fatatr vad det betyder men endå..

Har även varit ute med mormor och sprungit i skogen..
Och när jag kom utanför dörren fick jag sådan lust att rulla mig så jag la mig på markenoch rullade
rullade och rullade tillslut blev mormor så trött på mig så slet verkligen
för att försöka få upp mig, menjag är störst så jag gör vad jag vill
hur länge jag vill!
Förutom när de säger till på skärpen för då är det bäst att lyssna!

det var allt jag hade att säga för nu

// slemmiga hälsningat Bellezza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0