Hemskt!

Jag har ju sluppit ha den där dumma tratten eftersom jag har varit duktig och inte slickat på  mitt sår,
Men idag började det klia så fruktansvärt i benet så jag kunde helt enkelt inte låta bli att slicka lite.
Så gissa vad nu åkte dumstruten på, och inte nog med det så tryckte mamma ner tabletterna i halsen på mig..
Hua vilken värld man lever i, ingen lugn och ro.
Som tur är smiter husse ner med ett popcorn eller en köttbulle då och då,
tacka gudarna för att han finns ibland!

Nu ska jag gå och lägga mig någonstans och sörja med dumstruten på mig.
Vi hörs igen när jag inte behöver skämmas mer..

// Bellezza

En bild på husse och mig, togs när vi var och fiskade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0