Lydnad..

är något vi inte tränat på länge nu.
Så nu när jag är opererad och har hur mkt spring i benen som helst så tänkte matte ta tag i lydnaden igen.
Försöka iaf. Nu är jag ju lite motiverad för min hjärna går i hög spinn och jag ser alla möjligheter till att få springa ett rus i trädgården.
Igår började mamma träna lite Fot gående med mig, fast då luktade det väldigt gott där för en hare hade gått där precis innan men det kunde ju inte mamma känna med sin lilla konstiga outvecklade näsa.
Men idag gjorde vi ett nytt försök och det gick jätte bra!
Först tränade vi bara på att hålla kontakten och sen på att göra några svängar.
Men blir lite väl "het" på mattes ord ibland så skuttar och lever lite, så kul var det med fot gående idag!
Och matte sa att hon var jätte stolt över mig.
Så vi gick vidare med att träna ställandet.
och till mattes förvåning gick detta helt otroligt bra.
Jag stannade direkt och satte mig inte ner tog inte ens det där lilla extra steget som man vill.
Så nu har jag gjort mig förtjänt av lite gott, ska få en liten tuggsena hörde jag det ryktades om..
Mums.

Sen till lite uppdateringar om min operation.
Igår tog matte stygnen men såret hade börjat vätska sig lite..
Hmm derför fick jag följa med matte till jobbet så en vetrinär fick kolla lite..
Vi tog en bakterie odling och så får jag lite medicin så får vi se om det var något.
Är fortfarande lite svullen men mycket bättre, avlastar fortfarande mitt ben och sätter mig hellre än står upp.
Men det är normalt sa matte.

Detta var nog allt för denna gången så länge =)

Bellezza

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis på 2-årsdagen!! <3

2009-08-04 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0