Regn rusk

Usch nu är det sånt där blöt som kommer på en så fort man sticker ut nosen.
Jag verkligen hatar regn som det tydligen kallas..
Vill inte alls gå ut, och när de tvingar ut mig springer jag runt kissar lite snabb
innan jag drar till dörren igen..

Men det var inte det jag tänkte skriva om..
Mamma och jag ska på utställning nu igen, eller den 30 augusti blir det.
Men det är bara en inofficiell utställning men mamma säger att det är bra tränning för mig.
Så då får man väl springa runt i de där konstiga  ringarna igen och se vad de säger om en.
Det gick ju bra första gången så vi får hoppas på samma resultat igen.
Den här gången blir det i Nässjö så det är inte så lång att åka iaf.

Men nu ska jag bli utsläppad av matte i det trista vädret, verkar iaf vara lite uppehåll nu..
None
// Bellezza

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, så kul!! Typiskt att jag har nykläckta valpar då, för annars hade jag kommit dit och hejat på! :)

2008-08-13 @ 20:47:23
URL: http://www.unicocanecorso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0