Läskigt värre..

Igår så hade mamma telefon tid hos veterinären för att se ifall min tass var bättre.
Och då sa veterinären att de hade kollat på provet de tog från
min tass igen, och att de var väldigt osäkra på ifall det kunde vara en tumör.
Så sen klämde och kände mamma på min tass för att kolla om j
ag hade någon knöl kvar i tassen, vilket jag har då.
Så nu har de bestämt sig för att ta bort den ifall om att det är något.
Så nu kommer vi till den läskiga biten..
Jag ska opereras, när nu veterinären ringer tillbaka så jag kan få en tid.
Men nätr inte mamma ser så ska jag springa och gömma mig.. hihi..

Sen föresten vet allihop att vi mamma och jag, och mormor då, flyttar på söndag?
Hör av er så får ni nya adressen av mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0