Utställning 1 Maj

Igår tog mamma med mig till något konstigt ställe, det var massor med hundar och människor.
Sen träffade jag på någon som såg nästan lika dan ut som mig, det var Agda mitt kennelsyskon. Hon, hennes matte och husse följde med oss. Sen började de tvinga mig att springa runt i massa konstiga varv och dra i mina ben i konstiga vinklar. Men men man får stå ut...
Detta kallades tydligen utställning. Så mamma och jag sprang och visade upp oss för en domare och vi vann Bäst i Ras val, inte så konstigt med tanke på att jag var den enda valpen då.. Men eftersom jag blev det fick jag springa en gång till med alla andra som hade blivit bäst i ras, så nu tävlade vi om att bli bäst i grupp tydligen. Och gissa...
Jag vann, visst är jag bäst!!
Så efter detta så skulle vi gå vidare igen.. Men först var det paus, så jag fick en smaskig korv av mamma och så gick vi runt och hälsade på folk.
Sen tillslut skulle vi in i ringen igen.
Så mamma och jag sprang igen, mamma flåsade lite konstigt men jag sprang så fint så.
Och vet ni vad jag kom 2:a i Best In Show- valp.
Vilket betyder att jag var näst snyggast av alla valpar, det var en liten annan sak som vann men men sådant får man ta.

Inte så illa för att vara första gången va???


image15

Här är jag med min fina Rosett och min stora pokal, jaja som om ni har en sådan hemma?

Jag visar stolt upp mina rosetter om ni har vägarna förbi!

Kommentarer
Postat av: Hanna (Hultgren)

Grattis!!!! :D

2008-05-03 @ 10:30:40
Postat av: Carro

Shit vad snygg hon är :)

2008-05-13 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0