Favorit!?

Hmm
Jag har träffat en underbar person, men tyvärr måste jag slåss med mamma för att få gosa med han.
Tydligen är han mammas pojkvän men jag ser han som min stora snuttekudde!
Så fort mamma flyttar sig lite så jag kan klänga mig upp tar jag tillfället!
Tror faktriskt att han tycker om mig lite med men men.,.

Mamma har faktiskt ansträngt sig och lagat alla mina leksaker som hade lite hål i sig,
men tyvärr så har min älskade BÄÄ fått lämna oss..
Detta är min största sorg,mamma försökte muntra upp mig med att ge Herr får till mig
men det hjälpte inte jätte mycket..
Visst han smakar väl helt okej men inte alls samma klass som herr bää...

Men nu ska jag skynda mig och försöka sno Pjäär, mamma kanske inte märker något ...
hihi

// Bellezza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses då, har Bää flyttat till himlen??? Ezza, du får ha terapisamtal med Gibs för han sörjer fortfarande sin gamla ko så ni kanske kan stötta varandra i sorgen. ;)

2008-11-24 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0