Röja på stan :P

Haha de senaste dagarna jag har åkt i bilen har jag bara fått nog,
så jag har passat på att fösöka gräva/tugga mig ut på något sett..
detta har inte gått jätte bra, får mest massa bös och äckel i munnen..
Men men verkar som om mamma har fått nog för från och med igår..
Ja så sitter jag och Honey i någon slags bur där bak..
Mamma sa att det skulle vara säkrare för oss samt att hon skulle få ha
bilen i fred nu mera .. så mina flykt försök misslyckades..

Men det var inte det enda mamma inhandlade igår,
hon tyckte nog synd om mig för jag fick ett litet ben att gnaga på samt...
En helt ny gaderob..
nu använder jag ju bara täcken när det är kallt eller regnar mycket..
så jag fick två nya igår eftersom som de andra är på tok för små..

Så nu slipper jag frysa och bli blöt mer..

det var allt ag hade att berätta den här gången..
Dregelpussar Bellezza

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, det var på tiden att ni skaffade bur! Aprils "lista" blev kanske lite väl lång oxå... ;)

2008-10-05 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0