dagarna går..

Nu har det gått några dagar sedans operationen och jag verkar inte alls ha ont enligt matte,
springer runt som en idiot (så fort jag får chansen vilket inte är ofta då matte har hökögon).
Mitt ben verkar jag inte bry mig alls om så jag slipper i alla fall ha tratt.
Vilket är jätte skönt jag blev tvungen att ha den första dagen och den var riktigt hemsk!

Jag har ett speciellt skydd på mitt ben när jag ska ut och gå på promenad för att ge stöd,
Men det känns lite mystiskt i benet, så när jag har skyddet på mig stegar jag som bara den.
Lite tråkigt att bara få gå 5 minuters promenader för jag vill ut och springa i skogen och jag vill
leka med mina leksaker. Men nu får jag bara leka med min snutte filt om jag ligger fint i sängen.

Bamse kramar Bellezza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0