opererad..

Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera vad som händer.
För några veckor sen när matte och jag varit oc badat så blev jag jätte halt.
Så dagen efter fick jag följa med matte till jobbet och jag blev röntgad de tog massor av bilder.
Jag hade tydligen lite pålagringar på mina haser.

Detta resulterade till att Ulf Axelsson en av mina veterinärer rekomenderade en operation, detta skedde förra onsdagen.
De gjorde en så kallad athroskopi och cleaning up, de slipade ner de pålagringar som fanns och letade efter lösa benbitar. Så i några dagar nu har jag varit hög på mitt morfinplåster och när det släppte så hade jag lite ont i mitt ben.. Men nu börjar svullnaden gå ner och jag stödjer på benet igen så får vi se hur lång tid det tar tills man är helt återställd.

Det var allt för denna gången så har ni fått reda på lite mer

Dregliga pussar Bellezza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0