Oj vad tiden går fort..

Oj nu är vi redan i mitten av Juni,...

Bellezza är röntgad nu och vi väntar spänt på svaren efter avläsningen.
 Vi är och badar nere vid vätterstranden nästan varje dag, iaf när det är varmt.
Vi försöker hålla lydnaden uppe och tränar då och då, matte kanske har haft lite dålig motivation till att ut och träna men nu när solen skiner igen kom tränigs taget tillbaka.
Mormor ska lägga viltspår och börja tävla i det troligtvis, jag är jätte duktig på att använda min näsa i skogen faktiskt
På tal om skogen så vimlar det av grodor i hela skogen här, jag tycker de ser jätte roliga ut, jag brukar skälla ut dem totalt och försöka få dem att leka med mig. Matte är inte så glad i detta för hon säger att jag bara tar död   på dem.


Och här kommer kritiken någon sen jag vet:
 
Utmärkt typ, Korekt huvud och uttryck. Korrekt ansatta öron. Bra pigment. Korekt vinklar bak och fram. Bra hals & rygglängd. Bra pälslag. Fria rörelser. Mkt bra mentalitet.

Ganska bra tycker ni inte det ;)

Allt för denna gången  Bamse Kramar bellezza


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ezzasnutt! <3

2009-06-17 @ 20:01:02
URL: http://www.unicocanecorso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0